+ info a l’enllaç original: https://www.peretarres.org//wps/wcm/connect/peretarres_ca/peretarres/home/la_fundacio/premsa/noticies/entrevistesmonitoresestiu
Meritxell Bigatà i Elena Boada són dues de les monitores i monitors que aquest estiu acompanyaran a més de 26.500 infants i joves en les més de 400 activitats que realitzarà la Fundació Pere Tarrés i els esplais federats al MCECC.
Les colònies, casals d’estiu, campaments o rutes són activitats amb un alt valor pedagògic per als infants i joves que hi participen. A més, el fet de realitzar-se a l’estiu i en un ambient fora de l’habitual per a l’infant permet treballar aspectes com l’adquisició de valors, actituds i hàbits que no es poden treballar de la mateixa manera en altres entorns més formals com l’escola.
Un element clau d’aquestes activitats d’estiu és la figura del monitor o monitora. Són joves amb un alt compromís educatiu, que es preocupen perquè els infants s’ho passin bé alhora que aprenen i creixen com a persones. Per donar a conèixer la seva feina i també les seves motivacions hem entrevistat a dues monitores que aquests estiu estaran en les colònies que organitza la Fundació Pere Tarrés.
Merixell Bigatà en explica què aporta als infants anar de colònies?
Com és la feina d’un monitor o monitora de colònies? Per què «enganxa» tant? Escolta com ho explica l’Elena Boada.
Si us han agradat aquestes entrevistes no deixeu de compartir-les!
+ info a l’enllaç original: https://www.peretarres.org//wps/wcm/connect/peretarres_ca/peretarres/home/la_fundacio/premsa/noticies/entrevistesmonitoresestiu